Σάββατο, 3 Σεπτεμβρίου 2016

Μαύρη οθόνη


3 σχόλια :

  1. Καλαμιά στον κάμπο3 Σεπ 2016, 10:28:00 μ.μ.

    Στην πραγματική δημοκρατία όταν δεν σου αρέσει ένα κανάλι, το αλλάζεις με το τηλεκοντρόλ. Στα απολυταρχικά καθεστώτα -βλέπε σημερινή χούντα- το καταργείς. Μόνο που η π..... η τύχη τα φέρνει έτσι και σου προκύπτει, πρώτο και καλύτερο, στην δημοπρασία αυτό που θέλεις να καταργήσεις. Χαχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλαμιά στον κάμπο4 Σεπ 2016, 12:47:00 μ.μ.

    Πιγκουίνε μου,ζητώ συγγνώμη για το αιχμηρό και επιθετικό μου σχόλιο, το έγραψα χθες βράδυ που ήμουν φορτισμένη. Δεν παίρνω πίσω αυτό που λέω και πιστεύω αλλά, απλώς, δεν έπρεπε να το γράψω δημοσίως. Γενικώς, και...ειδικώς, είμαι πολύ φορτισμένη με όσα συμβαίνουν στην ζωή μας.

    Υ.Γ. Δεν έχεις και πουθενά δυνατότητα να το σβήνουμε όταν το μετανοιώσουμε. :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα πάλι, μου άρεσε πολύ το πρώτο σου σχόλιο και ως συνήθως, έχουμε συναντίληψη των πραγμάτων. Κι εγώ είμαι εξαιρετικά φορτισμένος από τα όσα συμβαίνουν (απογοητευμένος κυρίως από την αφέλεια και την έλλειψη στοιχειώδους λογικής), εξού και ολοένα συχνότερα αποσύρομαι στους ανθρώπους μου, στους προορισμούς μου και στις ασχολίες μου.

      Την καλησπέρα μου, Καλαμιά!

      Διαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts