Δευτέρα, 10 Οκτωβρίου 2016

Εξ αφορμής: Μου σιαξα ένα κάστρο για να το κυβερνήσω.


Καμιά φορά σκέφτομαι πως για ν'αντέξει κανείς αυτόν τον σκληρό κι αμείλικτο κόσμο, δεν έχει άλλη επιλογή, παρά να σιάξει ένα κάστρο. Να βάλει εκεί μέσα τους ανθρώπους π'αγαπά και με τους οποίους μπορεί να συνεννοηθεί, να στολίσει με τις ομορφιές του τους τοίχους και τα δωμάτια, να κλειδαμπαρώσει την καστρόπορτα και να ζήσει όσο του επιτρέπεται προστατευμένος από την ελώδη ανοησία, την τρικυμιώδη αφέλεια και την ερεβώδη μοχθηρία. Στον περίκλειστο κόσμο του.

Βασιλιάς της ζωής του και της ησυχίας του.


*Μία αγαπημένη μου φωτογραφία, ένα τραγούδι, μία σκέψη. Εξ αφορμής ή και άνευ. Η σημερινή φωτογραφία προέρχεται από την ανάρτηση "Το Μαύρο Κάστρο" και το τραγούδι είναι το "King" των Years & Years.

6 σχόλια :

  1. ΑΑΑΑ δεν θέλω τέτοιες σκέψεις ,δεν θέλω! Αλλωστε εσύ είσαι πουλί ,δεν ανήκεις στο είδος των ανθρώπων και δεν χρειάζεσαι κάστρο! Θα τριγυρνάς ανάμεσά μας να μας μάθεις πώς να φερόμαστε σαν εσένα και μαζί να γκρεμίσουμε τα κάστρα!
    Καληνύχταααααααααααααααααα Πίγκου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα, όλοι αυτό δεν κάνουμε; Δε φτιάχνουμε τα καταφύγιά μας με όσα έχουμε κοντά στην καρδιά μας, για να βουτάμε σε αυτά οπότε χρειαζόμαστε ανάσες; Κάστρα, μικρόκοσμοι, "ασφαλή μέρη εντός μας" : όλα στο ίδιο αναφέρονται. Αν, δε, τύχει να έχεις μέσα τους αυτό για το οποίο γράφει ο βάρδος στο 29ο σονέτο του, είσαι πολύ πιο πάνω από βασιλιάς (μού το θύμισες με το τραγούδι και την τελευταία γραμμή της ανάρτησης, http://m.lifo.gr/team/u40728/46077).
    Καλό βράδυ, πτηνό! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλαμιά στον κάμπο10 Οκτ 2016, 9:38:00 μ.μ.

    Έχεις χώρο να με πάρεις μαζί σου;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α εγώ έχω το κάστρο μου! (Πυργοδέσποινα γαρ ! ☺)
    Διαβάζοντάς σε πίγκου σκέφτηκα πόσο "τεράστια" μπορεί να είναι μια κούτσικη ανάρτηση!!!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πτηνό πρόσεχε γιατί τα κάστρα πέφτουν sometimes από μέσα γιαυτό δεύρο έξω πουλί μου πριν μπουκάρει μέσα η ερεβώδης μοχθηρία(που πολύ με άρεσε εμένα)και σου το κάνει καλοκαιρινό άσε που αν πέσει από μέσα δύσκολα ξαναχτίζεται.
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όπως πολύ σωστά γράφει η Διονυσία όλοι αυτό κάνουμε τελικά...τουλάχιστον μέσα μας αν δεν μπορούμε έξω...
    Να είσαι πάντα καλά και ασφαλής όπου και να είσαι...και μέσα στο κάστρο, αλλά κυρίως έξω από αυτό!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.