Σάββατο, 23 Απριλίου 2005

Θανάσιμα Αμαρτήματα

Λαιμαργία
Πολύ λιγωτικό βρε παιδί μου αυτό το νέο πολυκατάστημα στην Πανεπιστημίου. Σαν κανταΐφι με τριπλή στρώση σιροπιού! Σε σημείο που το λιμπίζεσαι μεν αλλά δεν θες να φας. Μπουκώνεις και μόνο που το βλέπεις. Άσε που είναι τσουχτερό. Διότι μεγάλε, παίρνω το πιο grande οικοδομικό τετράγωνο στην Ελλάδα, στο διαμορφώνω σε καταναλωτική εξτραβαγκάντσα, στο σερβίρω με μουσικούλα/μοκετούλα και υπαλλήλους trendy ενδεδυμένους: ε, δεν θα συνεισφέρεις κι εσύ στο έξοδο; Άντε λοιπόν, ξηλώσου!

Αμετροέπεια
Η Άντζελα Δημητρίου είναι μία αρτίστα με παρελθόν, γεγονός που κατέστησε σαφές στην παρθενική της εμφάνιση ως κριτής (;) του All Star Fame (μπλιάχ όμως!). Ως γνωστόν η Άντζελα ξεκίνησε δουλεύοντας κορδελιάστρα στο εργοστάσιο με τις κλωστές «Πεταλούδα» ("Και δεν ντρέπομαι να το πω! Η δουλειά δεν είναι ντροπή"). Ε, μπορεί να μην ξέρουμε ποια είναι η πρωτεύουσα του Καναδά, αλλά αυτή τη συγκεκριμένη πληροφορία, δεν υπάρχει άνθρωπος σ’αυτό τον τόπο που να μην την κατέχει. Είναι λες και το διδασκόμεθα στα σχολεία. Λες και έχει περάσει πλέον στο κοινωνικό μας DNA και με το που γεννιέται κάποιος το γνωρίζει αυτομάτως.

5 σχόλια :

  1. νομίζω το λένε "συλλογική μνήμη" :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αναφορικά με το νέο πολυκατάστημα: δεν έχω πάει, αλλά δεν συμφωνώ με τα λεγόμενά σου. Ούτε εγώ είμαι καλά οικονομικώς, αλλά μου φαίνεται γκρίνια για τη γκρίνια. Γιατί να μην υπάρχει και αυτό? Όποιος θέλει -και μπορεί-, γιατί να μην πάει? Η ανακαίνηση ενός τόσο μεγάλου και ιστορικού κτιρίου απαιτεί λεφτά, οπότε αντί να το φάει η μαρμάγκα, γιατί να μην γίνει μια επένδυση που να μπορεί να αποσβέσει και τα έξοδα? Εξάλλου, το κτίριο του Μετοχικού Ταμείου Στρατού, δεν θα έχει μόνο το νέο πολυκατάστημα. Θα ανοίξουν και άλλοι χώροι μέσα στον επόμενο χρόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν και δεν έχω επαφή από πρώτο χέρι με το συγκεκριμένο πολυκατάστημα (θεσσαλονικιός γαρ), θα συμφωνήσω με την eve.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Sorry, που ακριβώς άνοιξε το νέο πολυκατάστημα? Ήμουν Ελλάδα πριν κανα μήνα και δεν είδα/άκουσα τίποτα. Πώς λέγεται, και η εταιρεία που το έχει είναι ελληνικών ή ξένων συμφερόντων? Τέλος, θα συμφωνήσω και γω με την Eve, μακάρι να φτιάχναν επιτέλους και το κτίριο του Μινιόν (θυμάστε?) που στέκει χάλασμα στην Πατησίων...

    PS Ottawa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όσον αφορά το κατάστημα δύο παρατηρήσεις έχω:
    1. Κάθε φορά που ακούω τό όνομά του ή το βλέπω σε αφίσες (Άττικα), θυμάμαι τον Πατσίνο (νομίζω στη Σκυλίσια Μέρα) έξω από την τράπεζα να ωρύεται: Άττικα, Άττικα!!

    2. Προ μιας εβδομάδος αγόρασα ένα δώρο από τον όροφο οικιακού εξοπλισμού. Στο ταμείο ζήτησα ευγενικά (το διευκρινίζω) να μου το αμπαλάρουν, αλλά φευ, οι υπάλληλοι με κοίταξαν λες και τους ζήτησα μου παίξουν στο κλειδοκύμβαλο τις Παραλλαγές Goldberg. Το πέταξαν ωραία-ωραία σε μια τεράστια δυσανάλογη του δώρου σακούλα και με ξαπόστειλαν.
    Το επιμύθιο το δανείζομαι από το Δημήτρη Νικολαίδη από την ταινία το Δόλωμα που λέει απευθυνόμενος στην Αλίκη: "Εσύ αγάπη μου θέλεις 200 χρόνια για να γίνεις ζώο".
    Τα πολλά φώτα και οι υψηλές τιμές δεν σχετίζονται με την αναβάθμιση της ποιότητας των υπηρεσιών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts