Δευτέρα, 24 Σεπτεμβρίου 2007

Οι 100 καλύτερες σειρές όλων των εποχών (κατά το TIME)

Είμαι παιδί της τηλεόρασης και το έχεις καταλάβει. Μπορώ να δω τα πάντα: από το Αρχονταρίκι και την Εποχή των Εικόνων (ΕΤ1 και κουλτούρα, άσχετε!) ως την Ανίτα Πάνια και το Μπομπ το Μάστορα! Έχω μεγαλώσει με αμερικανικά sitcoms, θυμάμαι (με κάποια νοσταλγία είναι η αλήθεια) απόγευμα Σαββάτου να κλείνουν στα μούτρα μου τις πόρτες των γραφείων τους ο Ντέϊβιντ Άντερσον και η Μάντι Χέιζ, βράδυ Τρίτης να χαμουρεύεται ο Ντίλαν με τη Μπρέντα και Κυριακή πρωί να βγάζει η Νάνυ Φάιν τον κύριο Σέφιλντ από τα ρούχα του (ποικιλοτρόπως).

Όπως μπορείς να υποψιαστείς και με δεδομένη την ADSL σύνδεση, την τελευταία διετία κατεβάζω σειρές σα μανιακός. Είχα το χούι, ανέβηκε και το επίπεδο των τηλεοπτικών παραγωγών, δεν προλαβαίνω να φάω πια! Και σα να μη μου ΄φθανε η αγωνία που ζω με τις τρέχουσες σειρές, σου βγάζει και το TIME λίστα με τις 100 πιο σημαντικές τηλεοπτικές παραγωγές όλων των εποχών (στην Αμερική) και συνειδητοποιώ τα κενά μου.

Κάτσε να σου τις πω αλφαβητικά, για να τσεκάρεις κι εσύ τι ξεύρεις.

A - F

G - M

  • General Hospital (οι νοσοκομειακές σειρές εμένα με κουράζουν, όμως οφείλω να παραδεχτώ ότι του Τζορτζ του πήγαινε η λευκή ιατρική ρόμπα και το στηθοσκόπιο)
  • The George Burns and Gracie Allen Show
  • Gilmore Girls (δηλώνω απόλυτα ερωτευμένος με τη Λόρελαϊ Γκίλμορ! Δέχομαι να υιοθετήσω τη Ρόρυ, να πηγαίνω κάθε Παρασκευή βράδυ στα επεισοδιακά δείπνα με τους παππούδες και να αντέχω αγόγγυστα τους φαφλατάδικους ενθουσιώδεις διαλόγους με τη Σούκι: ένα ναι της Λόρελαϊ και είμαι αιώνια δικός της!)
  • Gunsmoke
  • Hill Street Blues
  • Homicide: Life on the Street
  • The Honeymooners
  • I, Claudius (και η πολύ πιο πρόσφατη «Ρώμη» είναι καλή, αλλά ο Κλαύδιος νομίζω ήρθε και διαμόρφωσε ολόκληρη την κατηγορία «ιστορική σειρά»)
  • I Love Lucy (Δύο ανθρώπους έχω λυπηθεί στη ζωή μου τόσο πολύ: τη Μαριέτα που δεν βγήκε στις εκλογές και το Ρίκυ Ρικάρντο που είχε να υποστεί τη Λούσυ! Μιλάμε για το καλύτερο αντικαταθλιπτικό από συστάσεως τηλεόρασης!)
  • King of the Hill
  • The Larry Sanders Show
  • Late Night with David Letterman (NBC)
  • Leave It to Beaver
  • Lost (τώρα σοβαρά, τι διάολο γίνεται σε αυτή τη σειρά; Δεν αντέχω άλλο αυτή την αγωνία!!)
  • Married... With Children (ο Αλ με το χέρι στο παντελόνι και η Πέγκυ με το χέρι στο πορτοφόλι του Αλ: αμερικανιά και το χαίρεται!)
  • Mary Hartman, Mary Hartman
  • The Mary Tyler Moore Show
  • M*A*S*H (αν δεις σήμερα επεισόδια του MASH δεν ξεύρω αν θα γελάσεις τόσο, αλλά στα 70s ήταν πολύ προχώ!)
  • The Monkees
  • Monty Python's Flying Circus (μερικά αστεία τους τα βρίσκω κρύα. Αλλά όταν γελάω, μιλάμε πεθαίνω!)
  • Moonlighting (κατά την ταπεινή μου γνώμη, η καλύτερη σειρά της δεκαετίας του ’80. Θυμάμαι τη Μις Ντοπέστο να σηκώνει το τηλέφωνο με ποιηματάκι, τον απαράδεκτο Χέρμπερτ Βαϊόλα να θέλει να λύσει επιτέλους ένα μυστήριο μόνος του και βεβαίως τη Μάντι και τον Ντέιβιντ να είναι τόσο ταιριαστά αταίριαστοι μέσα στις περιπέτειες και τα ερωτικά τους μπερδέματα. Μπορεί να το έχω δει και τρεις φορές..)
  • MTV 1981-1992 (μεγάλη επανάσταση το MTV κι ας το γελάμε σήμερα. Όταν η ΕΡΤ άρχισε να αναμεταδίδει το σήμα του δορυφορικού καναλιού, με δάκρια στα μάτια φιλιόμασταν κι αγκαλιαζόμασταν στα Δημοτικά Σχολεία της χώρας που επιτέλους βλέπαμε την Κάιλι και τον Ντόνοβαν χωρίς να περιμένουμε το Μουσικόραμα της Παρασκευής).
  • My So-Called Life
  • Mystery Science Theater 3000

N - S

  • The Odd Couple
  • The Office [American]
  • The Office [British]
  • The Oprah Winfrey Show (δεν είχα δει ποτέ και τη θεωρούσα υπερτιμημένη. Τώρα που άρχισε να τη δείχνει και ο ΣΚΑΙ, ομολογώ ότι η γυναίκα ξέρει τηλεόραση. Τι εννοείς προτιμάς την Τατιάνα;)
  • Pee Wee's Playhouse
  • Playhouse 90
  • The Price Is Right
  • Prime Suspect
  • The Prisoner
  • The Real World (ένα βήμα πριν το Big Brother)
  • Rocky and His Friends
  • Roots
  • Roseanne (το έβλεπα ευχάριστα, αλλά δεν τρελάθηκα κιόλας)
  • Sanford and Son
  • Saturday Night Live
  • Second City Television
  • See It Now
  • Seinfeld
  • Sesame Street (μπορεί επιτέλους ο Μπερτ να μην τρώει τα μπισκότα του στο κρεβάτι του Σαμ; Και σήμερα να μου το βάλεις, κολλάω τελείως και το βλέπω χαλαρότατα!)
  • Sex and the City (νομίζω ότι αν είσαι γυναίκα θα μπορούσε και να είναι η απόλυτη σειρά σου. Αλλά εμένα, δεν.)
  • The Shield
  • The Simpsons (ρισπέκτ)
  • The Singing Detective
  • Six Feet Under (και τόσο μαύρο χιούμορ)
  • Soap
  • The Sopranos (μεγάλο προσωπικό κενό. Δεν έχω δει ούτε μισό επεισόδιο. Αλλά είναι πολλές οι σεζόν Γιώργο και με τρομάζουν…)
  • South Park
  • SpongeBob SquarePants (έλα μωρέ! Αυτό είναι υπερβολή… )
  • SportsCenter
  • Star Trek (θυμάμαι ένα επεισόδιο της ορίτζιναλ σειράς που είχα δει στην κρατική τηλεόραση στα μέσα της δεκαετίας του ‘80, όπου το Έντερπραϊζ είχε φθάσει σε έναν πλανήτη που ο χρόνος έτρεχε γρήγορα και το πλήρωμα άρχισε να γερνάει μέσα σε μερικά λεπτά τις ώρας. Νομίζω ότι ήμουν οκτώ χρονών και είχα την πρώτη μου κρίση ηλικίας. Αργότερα κόλλησα με το «Star Trek: Next Generation» και ακόμα αν μου πεις τη λέξη “Borg” σκιάζομαι!)
  • St. Elsewhere
  • The Super Bowl (and the Ads)
  • Survivor (ό,τι και να λες, είναι το απόλυτο ριάλιτι! Ναι, ακόμα και με την Ορθούλα ως παίκτρια!)

T - Z

5 σχόλια :

  1. Διορθωσε στο friends και βαλε 30ρηδων-40ρηδων!
    Αν και ο μικρός μας που τρανταζόταν από τα γέλια μας στην κοιλιά της μάνας του σε όλη της την εγκυμοσύνη από την πρώτη μέρα μας βγήκε γελαστούλης και ήδη έχει χιούμορ.

    Πιστεύω ότι τίποτε δεν είναι τυχαίο...
    Για αυτο και ξαναρχίσαμε να την βλέπουμε!
    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάποτε ήμασταν όλοι τηλεορασόπληκτοι' τη σωστή εποχή. Σοβαρά ξέχασαν τα Muppets, τη Μάχη, το Μυστικό του Χρυσού Πιθήκου, το Διάστημα 1999; Ας μη συνεχίσω, οι συντάκτες μάλλον γεννήθηκαν στη λάθος εποχή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το Μυστικό του Χρυσού Πιθήκου; Πόσο πίσω με πας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ok, ο Doctor Who ήταν βρετανός... Ας το δικαιολογήσω έτσι.
    Αλλά η βιονική γυναίκα;;;;; Που είναι η βιονική γυναίκα;;;
    A, και νόμιζω πως αυτό το επεισόδιο που βρίσκονται σε κάποιο μέρος που τους γερνάει γρήγορα έχει εμφανιστεί και στο Space 1999. Τους θυμάμαι πολύ έντονα μέσα στον Αετό τους να γίνονται ασπρομάληδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το Μυστικό του Χρυσού Πιθήκου!! Φανταστικό! Μερικές φορές που μου ερχόταν στο μυαλό τα τελευταία χρόνια , νόμιζα πως ήταν φαντασία μου, γιατί δεν μπορούσα να θυμηθώ το όνομα της σειράς. 5 είμουν, 7? Κάπου εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts