Δευτέρα, 29 Ιουλίου 2013

Η Lady Gaga στο πιο μάνγκα της


Μπορεί η Κιρίκο Νακεμούρα να μην είναι ακριβώς πχιοτική με τα δικά σου στάνταρντς (ή με τα οποιαδήποτε στάνταρντς), αλλά πρώτον, είναι καλοκαίρι και την αλαφράδα την επιζητάς, δεύτερον, να σου θυμίσω ότι το ελληνικό τραγούδι σήμερα είναι ο Ρέμος, ο Σταν και η Φουρέιρα -για να μην μου το παίζεις υπεράνω και χλευάζεις τις Γιαπωνίες- και τρίτον, αν δεν ξεύρεις τι είναι η jpop, είσαι εντελώς ντεμοντέ, πασέ, μπανάλ και γελάμε μαζί σου. Ακολουθεί τραγούδι μύησης στο είδος -παρακαλούμε να παραμείνετε προσδεμένοι καθ'όλη τη διάρκεια της πτήσης / σωσίβια υπάρχουν κάτω από τα καθίσματα.


Εντάξει, το PonPonPon δεν είναι αυτό που θα έλεγες βαθυστόχαστο άσμα. Αλλά η Κιρίκο Νακεμούρα (που κυκλοφορεί με το καλλιτεχνικό όνομα "Kyary Pamyu Pamyu") έχει καταφέρει τους τελευταίους μήνες να κάμει γκράν σουξέ ανά την υφήλιο με δαύτο. Και επειδής σε πιάνω αδιάβαστο, οφείλω να σου πω ότι το νέο τρεντ λέγεται jpop, που πα να πει japanese pop (και όχι junk pop, όπως τυχόν σκεφτόσουν). Ναι, είναι το αντίστοιχο της κορεάτικης kpop (που έφερε στη ζωή μας το Gangnam Style και ακόμα να συνέλθουμε). 


Η Κιρίκο είναι ένα ιβέντ από μόνη της. Κυκλοφορεί ντυμένη τσιχλόφουσκα, χοροπηδάει, κάμει μούτες και γενικά δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από κάθε άνιμε που σέβεται τον εαυτό του (όπου άνιμε=γιαπωνέζικο κινούμενο σχέδιο, δηλαδής χελόου, όλα εγώ θα σου τα μαθαίνω; Μα ούτε Κάντι Κάντι δεν έβλεπες;).


Εννοείται ότι το άσμα, έχει ολόδικιά του χορογραφία. Την οποία μπορείς να ξεσηκώσεις και να επαναλάβεις στην ακρογιαλιά για να εντυπωσιάσεις το παρεάκι. Ή αν δεν είσαι διακοπές, να την περφορμάρεις στη δουλειά για να πειστεί επιτέλους τ'αφεντικό να σου δώκει εκείνη την άδεια που σου χρωστάει.


Επειδής -όπως έχεις καταλάβει- ζούμε σε καιρούς αλλόκοτους, θα ιδείς ότι λογής λογής φανς έχουν ανεβάσει στο γιουτιούμπ τις χορευτικές τους επιδόσεις επί του άσματος -γιατί όχι και εσύ; Δες ας πούμε τις κοπελίτσες εδώ από κάτου, για ινσπιρέισον.


Ναι, καλά το κατάλαβες. Από σήμερις μπαίνουμε -πτηνό και αναγνώστης- σε πιο χαλαρό μουντ. Βαθύ καλοκαίρι, το λέμε. Σαράντα βαθμούς, αύριο. Και θέλει πολλά κιλά παγωμένης γρανίτας για να ανταπεξέλθουμε.

20 σχόλια :

  1. Σταμάτησα τη Μίνα στο il problemi del cuore για να ακούσω τη γιαπωνέζικη τσιχλόφουσκα και σαν μεγάλος άνθρωπος επιστρέφω στη γηραιά Μίνα γιατί πτηνό μου καλό τα ντεσιμπέλ είναι πολλά για να τα αντέξω!

    Παρόλα αυτά, οι μεταμορφώσεις της μικράς πολύ μου αρέσουν και ίσως φταίει ότι έχει τρελή ζέστη και έχω παρενέργειες από την ποδηλασία των 11 χιλιομέτρων που θα κάνω εντός ολίγου - προκαταβολικά, αντιλαμβάνεσαι!

    Καλημέρα και ναι, είναι η τελευταία εργάσιμος - γενικώς - και μάλλον έχω κέφια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μετά από έντεκα χιλιόμετρα ποδηλασίας, κι εγώ σαν άνιμε θα γινόμουν! Δηλαδής ρισπέκτ: πραγματώνεις την ομοιοκαταληξία του Μακεδόνα "ποδήλατο / αδύνατο" και υπό θερμοκρασίες απαλεύταμπολ!

      Αυτό το "μάλλον έχω κέφια", παρακαλώ να διατηρηθεί για πολύ. :)

      Διαγραφή
    2. Α, θα διατηρηθεί, προσελήφθην!

      Διαγραφή
    3. ΓΙΕΣ, ΓΙΕΣ, ΓΙΕΣ!!!! Τα θερμά μου congrats!
      Ελπίζω να είναι ζούπερ καλή η θέση, διευθυντική εννοείται, με παχύ μισθό και δικό σου πάρκινγκ (για το ποδήλατο ντε!). Αν και τώρα που το ξανασκέφτομαι, η τέλεια δουλειά είναι αυτή στην οποία πάει κανείς με τον Ηλεκτρικό (για το εξπίριενς).

      Πέραν της πλάκας, χαίρομαι πολύ! Σου εύχομαι τα καλύτερα!

      Διαγραφή
  2. ως μεγάλη φαν της Κάντι Κάντι και ως γνωστή παλιμπαιδίστρια μου αρέσει πολύ η γιαπωνεζούλα! Πάω να φτιάξω τα κοτσιδάκια μου, να μασήξω την μπιγκ μπάμπολ και να μάθω το χορό της!
    καλημέρααααααααααααααααααα!τρα λα λα τρα λαλαλαλαλα τραλαλαλαλαλαλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ήξευρα ότι εσύ τουλάχιστον θα εκτιμήσεις την πχιουρ αρτ!
      Η Κάντι Κάντι θα ήταν υπερήφανη για εσένα!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  3. Καλαμιά στην κάμπο29 Ιουλ 2013, 2:28:00 μ.μ.

    Οι Γιαπωνέζοι, και όχι μόνο αυτοί, είναι τελείως μα τελείως γελοίοι όταν προσπαθούν να μιμηθούν σε όλα τους Δυτικοευρωπαίους.
    Ένας Γιαπωνέζος με ξανθά μαλλιά δείχνει τόσο γελοίος όσο και ένας μαύρος με επίσης ξανθά μαλλιά (και γαλάζια μάτια).

    (Είμαι στις κακές μου σήμερα γιατί ζεσταίνομαι).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω ένα θέμα με τη γιαπωνέζικη κουλτούρα: μου είναι θελκτική και απωθητική ταυτόχρονα. Η αντιγραφή δυτικών προτύπων είναι όντως γελοία πάντως, σε ολόκληρη τη ΝΑ Ασία. Να θυμηθώ κάποια στιγμή να κάμω ποστ γι'αυτό -έχω εξκλούσιβ φωτογραφικό υλικό από τις Άπω Ανατολές, πρέπει να το οργανώσω, νομίζω θα το βρεις ενδιαφέρον.

      Η ζέστη με ενοχλεί κι εμένα πάρα πολύ. Θα σου τ'ομολογήσω: όταν φθινοπωριάζει αρχές Σεπτέμβρη, αναθαρρεύω!

      Διαγραφή
  4. Κοιτα να δεις. Ακουω απο Χρονη Αηδονη, Παπακωνσταντινου και Μονικα μεχρι Louis Armstrong, Dolly Parton και Sakira αλλά αυτα τα κουρτσουδια δεν τα γνωριζω :) Κι ενω μου αρεσε η Καντι Καντι και ο Καμπαμαρου, αυτο το ασιατικο στυλ δεν με τραβαει διολου pleon :)

    Περι ορεξεος κολοκυθοπιτα ομως :)

    Καλη εβδομαδα πιγκουινε μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έβλεπες Καπαμαρού;;;;; Πτηνό και Dee Dee, μπεστ φρεντς φορέβαρ!
      Κι ας μην σου αρέσει η γιαπωνέζικη ποπ, νόου πρόμπλεμ! (το ότι ακούς Χρόνη Αηδονίδη, επίσης στα πολύ πλας, διότι προέρχεται και από την πατρίδα μου...)

      Πολύ καλή σου εβδομάδα!

      Διαγραφή
    2. :) :) :)

      το βλεφαρο μου ειναι απο τα λατρεμενα μου κομματια φιλτατο πτηνο μου :)
      και η μανια μου με τις μακαροναδες υποθετεις πλεον οτι εχει βαθυες ριζες (καταραμενε σιτζουνε χαχαχα);)

      xxx

      Διαγραφή
    3. Ο Καπαμαρού έχει συντελέσει ώστε μία ολάκερη γενιά από πιτσιρικάδες να λατρεύουν το μακαρόνι. Το πραγματικά αστείο της υπόθεσης είναι ότι (εικάζω πως) ο ίδιος ο Καπαμαρού έτρωγε μάλλον νουντλς, αλλά εμείς το περνάγαμε για μακαρόνι. Χαμένοι στη μετάφραση!

      Τα φιλιά μου και τις καλημέρες μου!

      Διαγραφή
  5. Τι ειναι τουτοοοοοο παλι?χαχαχαχχα μετα απο μια εφιαλτικη προσπαθεια για λιγη ξεκουραση και υπνο -που μονο στη προσπαθεια εμεινε-σου ρχεται και η κικιρικου χαχαχα και αντε να ελπιζεις σε ανασα δροσιας με ενα φραπε ανα χειρας,χωρις κατι ροζ ,μια μπικ μπαμπολ,ενα παγωτο φραουλα κατι ροζ βρε αδερφε να εναρμονιστεις..............χχαχαχαχ:) καλη βδομαδα με αντοχες πολλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πτηνό έχει μεγάλη ευαισθησία στα ιντερνάσιοναλ τρεντς, εξού και τα εντοπίζει νωρίς κάτι τέτοια αναμπούρμπουλα. (αν διατηρηθεί για καιρό ο καύσωνας, ως και φιλιππινέζικο χέβι μέταλ θα αρχίσω να ακούω)

      Ερώτημα: Τι είναι ροζ, χοροπηδάει και τρίζει; Η Κιρίκο Νακεμούρα με το νέο της σινγκλ!
      Χε χε χε! Καλή εβδομάδα να'χουμε...

      Διαγραφή
  6. Ρε γμτ τι κάνει η ραδιενέργεια... !
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα, ποιος ξεύρει τι άλλο θα δούμε λόγω της Φουκουσίμα...
      :)

      Διαγραφή
  7. Πω πω πτηνό το τραγουδάκι δεν αντέχεται λέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακούγεται θαυμάσια στο mute. :)
      (άσχετο, αλλά όλες αυτές οι ποπ-γιαπωνέζες δεν ακούγονται σαν πειραγμένο ντίτζιταλ καρτούν;)

      Διαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χατάτσι, χατάτσι, ατάσιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι !!! μου αρέσει αυτή, φυσικά μουσκό ταλέντο κανένα, βλέμα μόνιμα μαστουρωμένο αλλά εφερε κάτι διαφορειτκό στη jpop την οποία και δεν ακούω αλλά από το 2013 μέχρι σήμερα έχουν αλλάξει πολλά στη μουσική σκηνή της χώρας και τολμώ μπορώ να πω για το καλύτερο. Ας θυμηθούμε και μια άλλη μεγάλη σταρ της Ιαπωνίας τη Μπέσυ Αργυράκη με το Toshihiko...
    όπως καταλαβαίνεις σήμερα θα σχολιάσω παντού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts