Δευτέρα, 25 Ιουλίου 2016

Άρνηση



Στο περιγιάλι το κρυφό



κι άσπρο σαν περιστέρι



διψάσαμε το μεσημέρι



μα το νερό γλυφό.



Πάνω στην άμμο την ξανθή


γράψαμε τ'όνομά της


Ωραία που φύσηξε ο μπάτης


και σβήστηκε η γραφή.


Με τι καρδιά, με τι πνοή,


τι πόθους και τι πάθος


πήραμε τη ζωή μας• λάθος!


κι αλλάξαμε ζωή.



Υστερόγραφο: Δεν περιγράφεται με λόγια το Λιμένι, εδώ στη Μάνη. Με στίχους μόνο. Και μ'αισθήσεις. Της αλμύρας, της πέτρας και του λιάτορα -πού κυβερνά τα μέρη ετούτα που κάποτες κατοίκησαν οι Μαυρομιχαλέοι. Και η "Άρνηση" του Σεφέρη; Γίνεται κατάφαση για εκείνους που συνειδητοποιούν το λάθος τους κι έχουν την τόλμη ν'αλλάξουνε ζωή. Τοποθετώντας σωστά την άνω τελεία του προτελευταίου στίχου. Αλλάζοντας ρυθμό και παίρνοντας ανάσα. Κάθε ημέρα, κάθε στιγμή, κάθε πνοή και μία ευκαιρία.

11 σχόλια :

  1. Υπέροχος!! Κι εσύ και το Λιμένι και ο Σεφέρης και οι φωτογραφίες και όλα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ, όταν συνδυάζονται σε ένα ποστ ο Σεφέρης και το Λιμένι, πώς να μην μοιάζουν όλα υπέροχα;
      Τα φιλιά μου, Ραπουνζέλ!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Αυτό το ποίημα -και πέραν της θαυμάσιας μελοποίησής του- έχει μία δύναμη γεμάτη Ελλάδα.
      Τα φιλιά μου, Τρεμενς!

      Διαγραφή
  3. Μένω σπιτσλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευτυχώς υπάρχουν οι αισθήσεις και τα τραγούδια! Κι ευτυχώς υπάρχουν και οι φωτογραφίες!!
    Και πόσο μου άρεσε η άνω τελεία που έβαλες!!
    Φιλιά πολλά και καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς, Memaria μου! Όσο για την άνω τελεία, πολύ εύστοχα την έβαλε εκεί ο ποιητής. Αλλά δυστυχώς στο τραγούδισμά του, το ποίημα έχασε αυτή την πολύτιμη άνω τελεία του προτελευταίου στίχου.
      Τα φιλιά μου και τις καλημέρες μου!

      Διαγραφή
  5. ΥΠΕΡΟΧΟΣΣΣΣΣΣΣΣ
    (καλέ δεν σε προλαβαίνω...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχεχε, είμαι ανεξέλεγκτος αυτήν την περίοδο!

      Διαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts